Wyróżnienie w konkursie Literacki Blog Roku 2009

bloglit

Z prawdziwą przyjemnością dzielę się tą informacją z Wami: Poczytalnia została wyróżniona w konkursie Literacki Blog Roku 2009, organizowanym przez przedstawicieli serwisu Allegro.pl, redakcję wortalu literackiego Granice.pl oraz Wydawnictwo MG.

Wielką radość przyniosły mi słowa Sławomira Krempy, redaktora naczelnego Granice.pl, uzasadniające przyznanie mi wyróżnienia regulaminowego:

– Joanna Janowicz jest niemal równie dobrą badaczką literatury [co Jarosław Czechowicz, autor Krytycznym okiem – przyp. wł.], w jej blogu jednak zwracamy uwagę przede wszystkim na styl i ogromną pomysłowość. Teksty publikowane w obrębie blogu to literackie impresje, cudownie lekkie dykteryjki i felietony związane z konkretnymi lekturami. Janowicz pisze o książkach  często o wiele bardziej ciekawie i sprawnie, niż ich autorzy.

Zwłaszcza to ostatnie zdanie szczególnie mnie urzeka…

Za otrzymane wyróżnienie jeszcze raz dziękuję serdecznie jury i organizatorom, a pozostałym laureatom gratuluję. Mam nadzieję trzymać poziom i nie zamienić się w drętwego felietonistę, który tylko dygocze i skrzeczy, że brak mu tematu.

Więcej informacji na temat konkursu można przeczytać tutaj.

27 uwag do wpisu “Wyróżnienie w konkursie Literacki Blog Roku 2009

    1. Rumburakowa,
      Co prawda o mojej nominacji nie zadecydowały głosy czytelników, tylko opinia jury, ale i tak dziękuję i nawzajem wszystkiego dobrego życzę ;)

  1. Gratuluję serdecznie! Uważam, że to bardzo zasłużona nagroda – jestem przekonana, że dzięki Twoim impresjom literackim wiele osób sięgnęło po książki, których wcześniej unikało lub „obwąchiwało” nieufnie… Ja zaliczam się do tego grona – z Murakamim… Pozdrawiam! k.

  2. Moje wielkie gratulacje! Laury jak najbardziej zasluzone, i ja jestem wciaz pod wrazeniem Twojego pisania – stylu, poczucia humoru i wyobrazni. Jestem pewna, ze tematow na teksty Ci nie zabraknie i wszyscy bedziemy mogli dluuuugo umilac sobie czas czytajac Twoje zapiski :)
    Sciskam mocno!

Skomentuj

